Illusion of Transparency

 میخوام ازین به بعد هر روز که شروع میکنم به خوندن یه صفحه ازین باز کنم و بنویسم ذهنیات مغشوش و اکثرن مزخرف را!

باید برای بازه های معین شدم برنامه دقیق تر بریزم همون طور که باید نقاط قوتم رو حفظ کنم نباید از نقاط ضعفم هم غافل بشم.

من این روزا نمیدونم با آدما و خاطرشون و مهرشون وقتی که میرن چیکار کنم من و یه مشت خاطره معلق و پا در هوا تو ذهنم ... محبت به این آدما رو باید چیکار کنم ... خیلی جدی مطرحه نه در سطح عاشقانه البته بلکه در سطح زندگی روزمره که باهاشون درگیر میشم و میرن یعنی نقش منطقیشون تموم میشه!

  تصمیم بر این می شود از نقاط قوت و ضعف غافل نشوم پس زین پس هر روز به این درسها سر میزنم...   

 

  • ak r@m

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.